Kamis, 19 November 2015

Rawatan Untuk tonsil Stones Dengan Herba Cina

Rawatan Untuk tonsil Stones Dengan Herba Cina

Batu tonsil sebelum ini tidak difahami dengan betul kerana mereka tidak dikaji betul bahawa ramai doktor menyangka bahawa mereka boleh dirawat dengan menggunakan antibiotik dan sering mencadangkan pembedahan buah apabila antibiotik tidak berjaya. Tetapi sebenarnya bercakap pembedahan itu tidak sama sekali diperlukan sebagai tonsil memainkan peranan yang amat penting dalam menjaga tubuh daripada virus dan bakteria. Mereka boleh sembuh dengan mudah dengan menggunakan pelbagai ubat semula jadi dan herba. Homeopati, Ayurveda dan perubatan Cina menggunakan herba untuk merawat masalah itu tidak wajar tonsil cekap dan berkesan.

Batu tonsil diuruskan dengan cara yang sangat berbeza menggunakan herba Cina. Menurut penyakit perubatan Cina dan isu-isu lain yang berkaitan dengan tonsil berlaku disebabkan oleh toksin dan penghadaman yang berkualiti rendah dengan itu mereka menyokong untuk mengurangkan atau sepenuhnya mengelakkan makanan yang mewujudkan lebih keasidan dan toksin dalam badan seperti produk tepung putih, daging merah, makanan yang kaya lemak seperti tenusu produk, mentega, minyak sapi, makanan bergoreng dan gula putih. Selain mengelak ini bahan makanan adalah dinasihatkan untuk memasukkan bahan makanan yang kaya dengan antioksidan seperti beri biru, delima, lobak merah, kubis, raspberi dan turnips. Halia dan jus lobak merah juga boleh digunakan untuk menyahtoksikkan badan dan untuk melegakan jangkitan tonsil dan penyakit.

Herba China seperti mu xiang dan lelaki atau beras perang tumbuh boleh digunakan untuk membantu penghadaman dan mengurangkan toksin di dalam tonsil kerana ia membantu dalam menggerakkan makanan melalui badan dengan cepat tanpa membuat mereka terbantut untuk membentuk toksin. Ada juga Cina yang lain detoksifikasi herba seperti gan dia itu, mengharamkan lan gen, bai hua dia dia cao dan herba Cina yang bertujuan untuk membersihkan lendir seperti xia larangan, chen pi dan bai fu zi. Sesetengah doktor Cina dan peminat kesihatan mungkin bagaimanapun tidak mencadangkan tertentu herba semulajadi sejuk dan makanan seperti spirulina atau klorofil kerana mereka mengurangkan tenaga pencernaan dan mungkin menyebabkan genangan makanan yang membawa kepada ketoksikan yang lebih tinggi. Selain kebersihan gigi yang baik ini dikatakan sangat penting untuk menghapuskan bakteria di dalam tonsil. Jus lemon atau cuka epal bersama-sama dengan air yang digunakan untuk menghilangkan bakteria yang paling kerap.

Ubat semula jadi bukan sahaja dipilih untuk memudahkan mereka penggunaan, tetapi juga untuk keberkesanan dan keberkesanan kos. Kadang-kadang hanya berkumur mulut menggunakan penyelesaian air masin boleh mengusir penyakit atau boleh dikeluarkan dengan menggunakan kaedah mekanikal. Tetapi penjagaan perlu diambil untuk tidak mencucuk atau memecahkan penyakit kerana mereka juga boleh merosakkan tonsil.

Pemulihan Rumah untuk mengubati tonsil Stones
Pembedahan buah bukan sahaja boleh membawa kepada pelbagai masalah kesihatan selepas itu tetapi juga tidak datang pada harga yang lebih murah. Pembedahan juga boleh menghalang hari untuk aktiviti hari untuk beberapa ketika. Oleh itu, adalah dielakkan paling kerap. Malah, ada cara semulajadi dan terbukti secara saintifik untuk menghapuskan batu tonsil sehingga mereka tidak pernah kembali. Ia sama sekali tidak perlu untuk pergi untuk yang panjang, ditarik keluar pembedahan atau membazirkan wang anda pada semburan hidung mahal dan tablet.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar