Kamis, 19 November 2015

Berlebihan Penyembuhan Masalah Berpeluh

Berlebihan Penyembuhan Masalah Berpeluh

Apabila anda berpeluh anda melepaskan cecair dalam badan anda bahawa ia tidak perlu. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai isu dengan peluh berlebihan ia boleh memalukan. Tidak kira apa yang anda lakukan berpeluh tidak akan berhenti. Anda tidak boleh memakai pakaian yang anda mahu memakai kerana pewarnaan. Hentikan isu-isu masalah peluh berlebihan untuk kebaikan dan mendapatkan di jalan raya untuk berasa lebih baik tentang bagaimana anda melihat dalam pakaian anda.

Nama teknikal untuk peluh berlebihan adalah Hiperhidrosis dan ia boleh menjadi sakit untuk diatasi, tetapi tidak mustahil. Tidak ada ubat untuk itu, tetapi tidak membantu melalui doktor anda. Ramai orang tidak pergi ke doktor dan hanya hidup bersamanya. Tetapi anda boleh mencari membantu dengan cara yang lebih berkesan jika anda lakukan.

Kadang-kadang boleh menjadi pencetus berkaitan haba atau emosi yang berkaitan. Tetapi kadang-kadang tidak ada pencetus pada semua dan ia hanya berlaku. Cara terbaik untuk mula mengawal isu ini adalah untuk cuba sistematik penawar.

Antiperspirants boleh menjadi baris pertama anda pertahanan. Anda mungkin perlu jenis yang lebih kukuh sebanyak antiperspirant untuk digunakan pada setiap hari. Terdapat juga pilihan kekuatan klinikal untuk anda yang lebih sedikit wang tetapi pada kekuatan klinikal. Cuba ini dan melihat jika bantuan dalam isu berpeluh yang berlebihan anda mengalami.

Jika ini tidak bekerja di sana juga antiperspirants preskripsi disediakan. Bagi kejadian yang lebih teruk yang tidak dirawat dengan menggunakan jenis ini barang ada iontophoresis dan melawan kulit di bawah untuk menghentikan kelenjar peluh lebih menghasilkan. Anda juga boleh cuba ubat-ubatan oral yang doktor anda boleh menetapkan.

Untuk langkah-langkah drastik ada pilihan seperti botox atau pembedahan untuk mengeluarkan sebahagian daripada kelenjar. Ini adalah kedua-dua yang melampau resort lepas. Cuba pendekatan yang sistematik dan jika salah satu tidak berfungsi pergi kepada yang lain. Berunding dengan anda doktor anda hari ini untuk melihat bagaimana mereka boleh membantu anda berhenti kawasan masalah peluh berlebihan yang anda mungkin ada. Saya sendiri menggunakan ubat rumah semula jadi yang saya telah belajar dalam talian, dan anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenainya di pautan laman web saya di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar