Kamis, 19 November 2015

Long-Distance Energy Healing

Long-Distance Energy Healing

Saya menawarkan jarak jauh penyembuhan tenaga, dan banyak orang bertanya kepada saya bagaimana ia dilakukan - bagaimana mungkin untuk terapi ini akan dijalankan melalui telefon, jarak jauh?

Kerana tenaga tidak terhad oleh masa atau jarak, kerja adalah sama seperti berkuasa sama ada saya bekerja dengan seseorang secara peribadi satu lawan satu atau kita bercakap melalui telefon. Apabila melakukan sesi telefon, saya hanya otot-ujian ke atas diri saya untuk mendapatkan maklum balas daripada tenaga pelanggan. Begitu juga, saya lakukan integrasi pada diri saya untuk pelanggan.

Satu lagi teknik yang boleh digunakan jarak jauh adalah dedikasi. Dedikasi adalah sama dengan sesi telefon jarak jauh. Pertama, kebenaran akan disoal tenaga orang itu sebelum memulakan kerja. Apabila tindak balas yang kuat dikesan melalui ujian otot, maklumat yang dikumpulkan. Ini dilakukan dengan cara yang sama dalam apa-apa sesi, sama ada secara peribadi atau panggilan jauh, kecuali itu semua melalui komunikasi semangat ke semangat.

Apabila integrasi itu dilakukan, saya melepaskan dedikasi kepada mereka untuk menerima kehendak bebas mereka sendiri. Sama sekali tidak ada manipulasi yang terlibat, kerana ia adalah hadiah yang bertenaga yang ditawarkan kepada mereka, dan minda bawah sedar mereka boleh memilih bahagian mana (jika ada) itu mereka mahu menerima. Ia seperti mengatakan doa untuk seseorang dan menghantarnya kepada mereka - ia sentiasa kepada mereka apa yang mereka akan lakukan dengannya. Kerana semangat kebanyakan orang tertarik ke tahap yang lebih tinggi, ia jarang berlaku bahawa seseorang tidak akan memberi kebenaran bertenaga untuk bekerja. Dan jika anda dibenarkan, ini bermakna minda bawah sedar mereka memahaminya.

Saya telah melihat hasil proses ini keputusan yang luar biasa apabila bekerja dengan pelanggan-pelanggan dengan menghantar dedikasi keamanan dan kasih sayang kepada ahli keluarga yang telah berpisah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar